Postits

Vanmiddag was ik toevallig getuige van de volgende dialoog:

Vrouw (uit raam hangend, roepend): “Hé, brengt anders ook postits mee!”
Man (op straat, ook roepend): “Watte?”
Vrouw (nog harder roepend): “POSTITS!”
Man (nog steeds niet-begrijpend, schreeuwend): “watte?”
Vrouw (brullend): “Allé, van die postits zo, kende da nie? Zo van die gele plakbriefkes zo!”

Dit bracht me op het idee voor een revolutionair nieuw product:

Ik denk dat hiermee een groot gat in de markt opgevuld kan worden. Het product is zeer eenvoudig in gebruik en levert prachtige resultaten op. Enkele voorbeelden:

om een verrimpelde appel er terug 'lekker' te laten uitzien

omdat we er toch allemaal aan denken

ook verkrijgbaar in aangeklede versie

 

 

 

 

 

 

 

 

De mogelijkheiden zijn eindeloos. Probeer het zelf ook eens, zou ik zeggen.

Hoogachtend en met vriendelijke groeten,
steeds tot uw dienst,
Inge Pauline

Dit bericht werd geplaatst in idee. Bookmark de permalink .

3 reacties op Postits

  1. Coren zegt:

    Briljant!

    Waar kan ik ze bestellen?

    • ingepauline zegt:

      Je laat maar weten in welke oplage je ze graag gehad had. Je mag ook je voorkeur-cupmaat specifiëren en kiezen tussen naakt of aangekleed. Op simpel verzoek maak ik natuurlijk graag een mixblokje waar van alles een beetje in zit, om het spannend te houden.
      Leve de late kerstcadeaus!

  2. vva zegt:

    Wel goed dat ze ook in aangeklede versie bestaan —

Plaats een reactie